English   Deutsch   Контакти 
 
Visual
 
   
Koelnmesse / Виставки за темами
Вибір тематики виставки
 

Інтерес до участі у виставках Koelnmesse настільки високий, що навіть величезна виставкова площа 11 павільйонів в розмірі 284,000 м² не в змозі прийняти всіх бажаючих експонуватися. Щоб дати можливість експонуватися найбільший кількості охочих, Koelnmesse працює в декількох напрямках.

Перший напрямок: посилення спеціалізації виставок, зокрема, поділ на виставки готової продукції і на технологічні виставки. Наприклад, виставки "ANUGA" і "ISM" представляють готові продукти харчування, а "ANUGA FOODTEC" і "PROSWEETS" - технології. За таким самим принципом поділяються "IMM" і "ORGATEC" - готові меблі, а "INTERZUM" - меблеве виробництво.

У таких топ-темах як продукти харчування або меблі є поділ і за видами готової продукції. Так, "ANUGA" представляє всі продукти харчування й напої, а "ISM" - кондитерські вироби і снеки. Виставка "IMM" представляє меблі для дому, "ORGATEC" - офісні меблі, а "SPOGA + GAFA" містить розділ, присвячений садовим меблям.

Другий напрямок: організація виїзних виставок в різних країнах світу. Це дає шанс місцевим виробникам представити свою продукцію на заходах міжнародного рівня, висока довіра до яких з боку зарубіжних відвідувачів забезпечується маркою Koelnmesse. До того ж, виїзні виставки - це дуже ефективний спосіб зарубіжним виробникам заявити про себе на місцевому ринку, особливо в секторі товарів народного споживання.

Тож не дивно, що Koelnmesse з великим успіхом проводить виставку продуктів харчування в цілому ряді країн: в Китаї, Індії, Таїланді, Об'єднаних Арабських Еміратах, Японії і Колумбії. Також користуються популярністю такі напрямки, як меблеве виробництво, інструменти та стоматологія.